"זוג הפנסיונרים שהפכו להיות מיליונרים טריים"

ביום חמישי שעבר הגיע לבית מפעל הפיס הזוכה בפרס הגדול בהגרלת הלוטו, שנערכה יומיים קודם, ביום שלישי ה-3/8/2021. הזוכה היה הזוכה היחיד בהגרלה, ומכיוון שמילא טופס דאבל לוטו, הוא גרף את הפרס הראשון המקסימלי באותה הגרלה על סך 30 מיליון שקלים.

זוג הפנסיונרים שהפכו להיות מיליונרים טריים - זכייה בלוטו

בחמישי לאוגוסט, הזוכה היחיד של הגרלת הדאבל לוטו שנערכה לפני כן בא לבית מפעל הפיס בשביל לקבל את הפרס הגדול שבו זכה, 30,000,000 ש"ח.

הזוכה המאושר הוא פנסיונר. הוא הגיע ייחד עם רעייתו וסיפר על שיטת ההשתתפות שלו בהגרלות לוטו. כשיש הגרלה נטולת זוכים בפרס הגדול ביותר, הוא משתמש שוב באותו הטופס עם אותם המספרים. כשיש זוכה בפרס הגדול ביותר בהגרלה מסויימת, הוא בוחר במספרים אחרים לקראת ההגרלה הבאה. הוא ממלא כרטיסי לוטו כבר מספר שנים בדרך הזאת וכמעט ולא מפספס הגרלות לוטו.

לדבריו של הזוה, הוא ואשתו היו מאוד עסוקים בהכנות לקראת אירוח של חברים קרובים שלהם והוא לא זכר באותו היום אפילו שהייתה כבר הגרלה ואפשר לבדוק את תוצאות הלוטו. הרעיון לבדוק את תוצאות הלוטו עלה בראשו רק אחרי עזיבת האורחים, כשהם התחילו לסדר את ביתם. כשתהליך סידור הבית הסתיים, אשת הלכה לנוח לחדר השינה שלהם והוא התיישב בסלון והתחיל לבדוק את ההתאמה בין המספרים שמילא והמספרים הזוכים שפורסמו. הוא סיים לבדוק את הטופס די מהר – שורת המספרים הזוכים הייתה השורה השלישית בטופס שלו. הוא הבין מייד שהוא אכן זכה בפרס הגדול, אבל עדיין לא היה לו ברור באיזה סכום מדובר. בשביל לבדוק את סכום הזכייה ולוודא לגבי הזכייה פעם הנוספת, הוא השתמש באפליקצייה של סריקת כרטיסי לוטו אונליין וראה שמדובר בסכום של 30 מיליון שקלים. הוא התרגש מאוד ולא יכל לחכות עד הבוקר בשביל לספר לאישתו על הזכייה, לכן רץ לחדר השינה, למרות שהיא כבר התחילה לישון.

אשתו, בהיותה עדיין רדומה, לא הבינה למה בעלה הגיע לחדר השינה שלהם והתחיל לספר שהם הפכו להיות מיליונרים. כשהטילה ספק בדבריו, הוא הציג לה את המודעה שהוצגה בסמארטפון שלו. היא עדיין חשדה שמדובר במתיחה ודרשה שיבצע מולה סריקה של טופס ההגרלה. לדבריה, היא התקשתה להאמין בעובדת הזכייה גם כשראתה את התוצאה של הסריקה בטלפון הנייד. אפילו העובדה שהם כבר הגיעו לבית מפעל הפיס בשביל לקבל את הפרס מרגישה לה מוזר היא לא בטוחה אם גם עכשיו היא כבר עיכלה את עובדת הזכייה הגדולה.

התרגשותם של הזוג הייתה כה גדולה שהם לא ישנה באותו הלילה ורק חשבו על איך להתנהל עם הכסף הרב שזכו בו. הם מספרים שהם שאופו תמיד להתנהל באופן אחראי מבחינה כספית ולהיות מסוגלים להתנהל נכון כדי להמנע מלהפוך להיות נטל על הילדים שלהם. הזכייה לא רק תעזור להם לייצב את מעמדם בתור אנשים שלא זקוקים לתמיכה כלכלית של צאצאיהם, אלא גם תאפשר להם לתמוך בילדיהם, כמו שהם עשו זאת לפני זה. 

אחרי שהם דנו בנוגע לעתידם, ההחלטה שלהם הייתה להמנע מלשתף אחרים בדבר הזכייה הגדולה בעתיד הקרוב. כשיגיעו למסקנה שהגיע הזמן לגלות את הסוד, הם רוצים לטוס לתקופה של חודש לטייל באירופה.

הם מספרים שתמיד עבדו קשה ודאגו לחסוך את כספם בשביל לסייע לילדים שלהם, כדי שלא ירגישו שחסר להם משהו. הילדים שלהם גדלו בתור אנשי מקצוע ובעלי משפחות מוצלחים והם רוצים להעניק לכל אחד מהם מעטפה עם צ'ק שתעזור להם להסתדר טוב יותר מבחינה כלכלית.

הזוג מספר שחשוב להם לא לתת לזכיה לגרום להם להשתנות באופן דרסטי. הם אומרים שאולי ישקלו לרכוש בעתיד בית גדול יותר ולהעסיק עובדת שתעזור להם, אבל עזרה לילדים היא ההעדפה הגבוהה ביותר שלהם, בראש ובראשונה.

נגישות