הלוטו השתגע? זה מה שקרה בהגרלת הפרס הגדול בהיסטוריה

אף אחד כבר לא יכול להישאר אדיש: הגרלה רביעית ברציפות שאיש לא מצליח לקחת את הפרס הראשון שמעמיד מפעל הפיס, ובמוצאי השבת יהיה ניסיון נוסף למצוא את המנחש שיגרוף לכיסו 40 מיליון שקל בהגרלת הלוטו או 80 מיליון שקל בדאבל לוטו!
הלוטו השתגע? זה מה שקרה בהגרלת הפרס הגדול בהיסטוריה

זה מתחיל להרגיש כאילו אף אחד מהאנשים שממלאים לוטו לא מעוניין לזכות בפרס הגדול בהיסטוריה של מפעל הפיס. אחרת קשה להבין, כיצד ההגרלה האחרונה ביום שישי, הסתיימה ללא זוכה בפרס הגדול, זו הגרלה רביעית ברציפות. כעת הפרס יעבור להגרלה של מוצאי שבת, בתקווה שאז מישהו יזכה בפרס הגדול, 40 מיליון שקל בהגרלת לוטו, ו-80 מיליון שקל בדאבל לוטו.

בהגרלה האחרונה, הצליחו שני מנחשים לנחש 6 מספרים ללא המספר החזק, והם גרפו לכיסם 325 אלף שקל כל אחד. מפעל הפיס חילק בהגרלה זו, בסך הכל, 18,251,769 מיליון שקל למנחשים, כאשר מי שניחש חמישה מספרים ומספר חזק בדאבל לוטו קיבל 15,928 שקל, חצי מזה בהגרלה הרגילה, וארבעה מנחשים קיבלו 60 אלף שקל כל אחד בהגרלת האקסטרה.

המספרים הזוכים בהגרלה היו, 2,6,9,11,33,37 והמספר החזק היה 1. זו פעם שנייה ברציפות שהמספר החזק הוא 1. כעת כולם מחכים לראות האם יימצא הזוכה בפרס הגדול או שהוא ימשיך איתנו להגרלה הבאה.

נגישות