זכייה בלוטו – רק בזכות הקורונה

וכך קרתה לה הזכיה המפתיעה בפרסם השני של הגרלת הלוטו בתאריך ה-15/12/2020…

לזכות בלוטו, רק בזכות הקורונה? מסתבר שזה אפשרי וכמה זוכים בפרסים גדולים יכולים לספר על כך. והפעם, כיצד אותה מסיכה שהפכה שאלמנט שגרתי שאי אפשר לוותר עליו, הובילה לזכייה השווה מיליון ש"ח (ויותר). 

בלי המסכה לא הייתה זכייה

הקורונה הפכה את מציאות החיים של כולנו לשונה, כמעט מן הקצה אל הקצה. מציאות של סגרים, תווים ירוקים, מסכות ביום יום (ולא רק בפורים). אין חולק על כך שכולנו היינו רוצים לחזור לימים של עולם נקי ממגיפות ווירוסים. מי יכול היה לתאר לעצמו לפני לא כל כך הרבה זמן, שכולנו, מקטון ועד גדול נצטרך להשתמש במסיכה בכל פעם שנרצה להגיע להופעה, לקולנוע, ללכת לקונצרט או אפילו סתם כך, לעשות קניות בחנות כזאת או אחרת. אך עבור גבר בשנות השישים לחייו, המסכה פתחה לו פתח למזל ו"סידרה" עבורו זכייה חלומית. לדבריו שפורסמו לאחרונה, בלי המסכה סביר להניח שלא היה גורף את הפרס. 

מעשה שהיה כך היה: אותו הזוכה נוהג למלא לוטו בקביעות, עם מספרים קבועים. כמנהגו, גם באותו יום מיוחד רצה לשלוח לוטו עם המספרים הרגילים. על פי דבריו, הוא הרגיש מן התרגשות מיוחדת לפני השליחה, שזה לא יום רגיל אלא יום מאוד מיוחד ועם מזל רב. והמזל אכן הגיע, באופן קצת לא צפוי. בעוד האיש מתחיל לומר את המספרים שהוא מבקש למלא בטופס, על מנת שבעלת הדוכן תמלא את בקשתו, המסכה הפריעה. בעלת הדוכן הוותיקה לא שמעה בבירור את דבריו וחשבה כי הוא מבקש טופס אוטומטי (כלומר לוטומט). האיש החליט לקבל את הטופס ולהניח למזל לפעול את פעולתו, וכך אמנם קרה. זה אומנם לא היה הטופס שזכה במקום הראשון, אולם כזוכה יחיד במקום השני, הוא גרף מעל מיליון שקלים חדשים. 

כך זכייה קטנה הופכת לגדולה

בראיון עם הזוכה, סיפר האיש כי כאשר בדק את הטופס חשב לתומו כי המכונה הגרילה עבורו ארבעה מספרים נכונים. משמעות הדבר היא כי עלתה בגורלו זכייה נחמדה, אך לא גדולה באופן מיוחד. לא משהו שממש משנה את החיים. יום אחד בדרכו, החליט לפדות את הפרס. הוא הגיע לדוכן שעל פניו חלף ומסר את הטופס כאשר הוא מצפה לקבל במקום את הפרס המגיע לו. להפתעתו, מיד נאמר לו שהטופס לא זכה באחד הפרסים הקטנים הנפוצים. במקום זאת, התברר למעשה כי מדובר בזכייה משמעותית. עד כמה משמעותית? כזאת שצריך לנסוע ולאסוף אותה בבית מפעל הפיס. בדיקה נוספת שנעשתה על ידי בנו של האיש, כאשר אביו התקשר אליו, העלתה שהפרס הקטן הפך לזכייה גדולה של ממש. מיליון וחצי שקלים – לא פחות! הזוכה, שהוא אדם בעל מוסר עבודה, סיפר כי התכוון להמשיך למקום עבודתו, כמנהגו מדי יום ביומו. אך בנו אמר לו שלכבוד מאורע מיוחד כל כך ורב מזל כל כך, אפשר לקחת יום חופש. ואכן, הלכו האב ובנו אך אפילו לאחר שהפך האיש למיליונר, הוא עדיין מקשה לעכל כי כן – הוא מיליונר!

עתיד בלי בעיות כלכליות

הזוכה המאושר סיפר כי הזכייה לא צפויה לשנות לו את החיים, לא מכיוון שהוא לא מעריך את הכסף. על פי עדותו, הוא מנהל חיים רגילים וצנועים. מכיוון שהוא קרוב לגיל הפנסיה, הכסף ישמש אותו כדי להבטיח עתיד רגוע במיוחד מן הבחינה הכלכלית. שום דבר לא חסר, אך כעת, הפנסיה המוגברת עם כספי הפרס יוכלו לאפשר להגשים חלומות, בהמשך, ככל אשר ירצו.

נגישות