רגע לפני פסח – זכה ב-24,000,000 ומתכוון להמשיך לעבוד

מה הייתם מרגישים לו הייתם זוכים בעשרות מיליוני שקלים בלוטו? סביר להניח שכמו כולם, הייתם מתרגשים, מאוד. אבל מה הייתם עושים אחר כך, ממהרים לחגוג? עבור אחד הזוכים בהגרלות האחרונות, שלקח פרס עצום, אין שום כוונה לנקר עיניים או לשנות בהרבה את אורח חייו הצנוע עד כה. הוא מספר כי צריך עדיין לחשוב מה לעשות עם הזכייה הגדולה, אבל על כל פנים, הוא לא מתכוון לשנות את מנהגו עד כה. ימשיך לעבוד כרגיל, באותה עבודה, גם אם לא באמת יצטרך את המשכורת. לעבודה, כך הוא מרגיש, יש ערך נוסף וחשוב ובהחלט יתכן שהצדק איתו. 

הלוטומט ארגן את הזכייה 

גבר בגיל העמידה, נשוי פלוס שניים מהמרכז הוא זה שגרף מוקדם יותר השנה פרס גדול בלוטו, בסך 24 מיליוני שקלים חדשים. האיש אמנם מיהר לבית מפעל הפיס, אולם סיפר כי עד כה עדיין לא ממש מעכל את הדברים וגם לא מיהר לספר על הזכייה לאחרים. את הבשורה יחלוק לאחר שיפנים באמת את דבר הפיכתו למיליונר. האיש סיפר שבניגוד לרבים אחרים, הוא לא ממלא מספרים בעלי משמעות מיוחדת. הוא לא מתעסק עם ניחושים בנושא זה אלא הניח למכשיר הלוטומט לבחור את מספרי הלוטו. בעבר, כך סיפר, נהג לשלוח טופס מפעם לפעם, בעיקר כאשר הפרסים הראשונים נראו גבוהים במיוחד. עם הזמן, החל לשלוח טופס בקביעות, עם אותם המספרים שהגריל עבורו הלוטומט בעבר. 

מצא את עצמו מול הגרלת הלוטו במסך

הזוכה שמגדיר את עצמו כאדם צנוע ורגיל בהליכותיו, סיפר על פרט פיקנטי מעניין. לרוב, הוא לא נוהג לעקוב אחר הגרלות הלוטו המצולמות ומשודרות. איכשהו, לאחר ההגרלה שהניבה לו את הזכייה מצא את עצמו שלא כרגיל מביט בשידורי ההגרלה בשידור חי. יחד עם זאת, הוא מוסיף כי לא הייתה לו איזו תחושה מיוחדת שמשהו הוביל אותו מול המסך. הוא לא הרגיש פרפרים בבטן ואפילו לא טרח לרשום לפניו את המספרים הזוכים. רק לאחר מכן, גלש לאתר לוטו אונליין על מנת לבדוק, האם אולי בכל זאת הוא מחזיק בידיו את הטופס הזוכה. 

בודק ובודק ולא מאמין 

מול אתר הלוטו נוכח האיש לדעת שפתאום, באמצע החיים, זה קרה. הוא מחזיק אצלו את הטופס שבו רשומים כל המספרים הזוכים – כולם. הוא מביט במסך ובמספרים ולא מאמין למראה עיניו. הלב מתחיל להלום ובודק את המספרים עוד פעם ועוד פעם. האיש נזכר באפליקציה ומחליט לתת גם לה לבדוק ולגלות האם אכן, עיניו לא מטעות אותו והוא באמת הזוכה. רק אחרי סריקה אחת ואחריה עוד אחת ועוד אחת, וכך שוב ושוב, הוא מרשה לעצמו לאמין שזה באמת נכון. הוא הזוכה, ולא באחד מהפרסים המשניים אלא בפרס הגדול. תמיד, כך סיפר האיש, היו בליבו חלומות על זכייה בלוטו. אולם, אפילו בחלומותיו הוא ייחל לזכייה שלא תהיה גדולה מדי. זכיה יפה, מכובדת אבל כזאת שתהלום את הליכותיו ואת אופיו. אפילו לאחר שהגיע לבית מפעל הפיס ואכן, נוכח כי הזכייה שלו, ללא ספק, עדיין מתקשה הלב להאמין. 

להחליף את הרכב, אולי גם חופשה 

לשאלה מה יעשה כעת, כשהוא מיליונר, השיב כי הוא מתכנן להחליף את הרכב. הוא ממהר להוסיף כי תכנן זאת עוד לפני הזכייה אך כעת אולי ירשה לעצמו לבחור רכב משודרג יותר, מאובזר יותר. ואולי, לאחר שהקורונה תאפשר זאת, יגשים חלום ויערוך טיול גדול בארה"ב. 

נגישות