עם כמה כסף תרצה את הקפה שלך? סיפורו המיוחד של זוכה בלוטו

איך אתם אוהבים את הקפה הראשון ביום שלכם, עם סוכר או בלי סוכר? האם אתם מאלה שאוהבים קפה עם חלב, עם קצף או אולי עם הל? עבור גבר שזכה ב-7/12/2021 בפרס השני בהגרלת לוטו, השאלה השגרתית הזאת קיבלה נופך ממש לא שגרתי. מהיום אימרו – עם כמה כסף תרצה את הקפה שלך? כך בדיוק השתלשלו הדברים. 

זכייה בפרס השני בלוטו

קפה של בוקר, עם הלוטו 

כאדם של הרגלים, סיפר הזוכה כי הוא נוהג מפעם לפעם לשלוח לוטו. הוא גם מציין כי הוא רגיל לשלוח מספרים אקראיים, ללא שיטה מיוחדת או מספרי מזל. אבל ההרגל המעניין שלו מתקיים תמיד לאחר הגרלות שבהן הוא משתתף. עם בוא הבוקר, הוא מכין לעצמו קפה כפי שהוא אוהב ועם לגימת המשקה החם הוא מתפנה לבדיקת המספרים הזוכים. מה שמעניין, כך אמר האיש, זה שאפילו ברגע שבדק את הזכיות באפליקציה, עדיין לא אחזה בו תחושה שהנה, הוא עומד להפוך למיליונר. 

בדק האיש את הטופס מול האפליקציה, והנה גילה כי באותה הגרלה רק הוא העלה בגורל את מספרי המזל של המקום השני. עובדה זאת הניבה לו פרס יפה מאוד, של מיליון וחצי שקלים. ברגע הראשון, חשב שעיניו מטעות אותו, לכן, לפני שיבשר למישהו מבני המשפחה על הזכייה, החליט לבדוק פעם נוספת. רק אז הבין שזה קרה. 

היא לא האמינה שזה אמיתי 

הדבר הראשון שהחליט האיש לעשות היה לבשר לאשתו את הבשורה. את השיחה קיבלה האישה כאשר כבר הייתה בעבודה. מרוב התרגשות, לא ידעה האישה מה להגיד. כאשר התעשתה, ביקשה לקבל הוכחה, כי עדיין לא האמינה שזה אכן אמיתי. פעם נוספת השתמש האיש באפליקציה לבדיקת הזכייה אך הפעם העביר דרך הנייד את צילום המסך של תוצאות לוטו. עם עובדה שכזאת אפילו האדם הספקן בעולם לא יוכל להכחיש. ואכן – זו הייתה המציאות המשמחת. 

העיקר בשבילנו – המשפחה 

שלא כמו לא מעט זוכים של השנים האחרונות, לא סיפר האיש על רצונו להתחיל לטייל בעולם, להתחדש עם רכב נוצץ או לפרוש לפנסיה מוקדמת. למעשה, הוא וזוגתו החליטו בשלב זה להמשיך לחיות כרגיל. אפילו לאחר שהגיע לבית מפעל הפיס, נסע כהרגלו לעבודה. כאב לילדים וסב לנכדים, מעריכים האיש וזוגתו את המשפחה יותר מכל. לעצמם הם מאחלים בריאות מלאה, לכל המשפחה. המשפחה היא האושר שלהם ולכן, ברגע שיעכלו את המזל שנפל בחלקם, יחליטו כיצד להשתמש בכסף. מה שבטוח, חלק גדול מכספי הזכייה יגיע במתנה לבני המשפחה. הילדים והנכדים (ביחד, 12 במספר) בהחלט יוכלו למצוא שימושים טובים לכספי הזכייה. ולנו לא נותר אלא להעריך את נועם הליכותיהם של הזוכים ולאחל לכל קוראינו הרבה שפע ומזל, לכל בני הבית והמשפחה. 

נגישות