חברים וזוכים – גרפו 8 מיליוני שקלים בלוטו!

לרבים מאיתנו שמורה פינה חמה בלב לחבר או חברת ילדות, שהכרנו לפני שנים. שני חברי ילדות, ששומרים על קשר קבוע זה עם זה מעל 20 שנה, קיבלו לאחרונה בשורה מרגשת בנוגע להגרלת הלוטו שהתקיימה בעשרים וחמישי לספטמבר 2021. הטופס המשותף להגרלת הלוטו, שכמותו הם מקפידים לשלוח בקביעות קרוב לשנתיים, זכה בפרס הגדול. 8 מיליון ₪ צפויים לחלוק ביניהם שני החברים, שהוכיחו שהמזל המשותף יכול להגיע בדיוק בזמן. וכפי שהם מודים, הרגשנו מראש שכך יקרה, אולם לא תיארנו שהמזל יגיע כל כך מהר. 

חברים וזוכים – גרפו 8 מיליוני שקלים בלוטו!

כך התחילה המסורת של שליחת טופס משותף

המסורת של שליחת טופס משותף לא החלה לפני עשרים או עשרים וחמש שנה. הכל החל, למען האמת, בעקבות הקורונה ויותר נכון לומר – בעקבות החל"ת. אחד החברים סיפור בריאיון שנערך עימו, כי הם חברים טובים לאורך שנים. כאשר התבשר שבגלל הקורונה עליו לצאת לחופשה ללא תשלום, החבר שהינו עצמאי ובעל עסק מיד הציע פתרון. הוא יוכל להמשיך לעבוד בעסק בתוך עובד שכיר. העבודה בעסק אחד לא יצרה מתחים בין שני החברים אלא להפך. הם החליטו שביחד יהיה לכם מזל ולשם כך התחילו לשלוח שני טפסים שבהם יתחלקו בהמשך בכספי הזכייה. ההחלטה המשותפת הייתה – שמספרי הלוטו יהיו קבועים וילוו אותם על שישחק להם מזלם. 

הזכייה שהגיע בדיוק בזמן 

תמיד מרגש לזכות בפרס גבוה בהגרלה, אך מרגש עוד יותר כאשר הפרס מגיע בדיוק בזמן, ממש ברגע הנכון. אחד משני החברים כבר נישא והקים משפחה. לעומת זאת, החבר השני עומד להתחתן ומועד החתונה כבר נקבע. בשל המציאות הכלכלית הלא פשוטה, נקבע טקס ואירוע צנוע. אך כעת, לאחר שהתבשרו על הזכייה, יוכלו בני הזוג להינשא ללא פשרות. האירוע ישודרג וייחגג כפי שרצו אך לא יכלו להרשות לעצמם. אותו זוכה מאושר גם סיפר כי כעת יוכל לצאת עם אשתו לעתיד לירח דבש מפנק במיוחד. 

כספי הזכייה יושקעו במשפחה 

החבר השני, שכבר זכה להקים משפחה ובית בישראל מכוון גם הוא להשקיע את כספי הזכייה במשפחה. מכיוון שרבים כיום משקיעים בדירות להשכרה, שמניבות הכנסה קבועה, כעת יוכל גם הזוכה להגשים זאת. דירה נוספת למשפחה תוכל, לפי דעתו, להוות השקעה טובה עבור המשפחה והילדים וכעת – אפשר יהיה להגשים את החלום הראוי הזה. עוד מספר הזוכה כי את הבשורה המרגשת קיבל מחברו הטוב כאשר היה בטיסה ארצה, עם אשתו. באותה שעה הם חזרו מחו"ל, ורק כשנחתו יכול היה לראות כי התקבלה הודעה משותפו לזכייה. השותף לזכייה השאיר הודעה על כי יש לו דבר חשוב לומר לו וכי חשוב שיתקשר בדחיפות. 

הלב החסיר פעימה 

עם הנחיתה בנתב"ג, המחשבה הראשונה הייתה שההודעה מבשרת על דבר מה שקרה. המחשבה שניקרה בלב הייתה שאולי העסק נפגע או קרה חלילה אסון אחר. אולם, כמובן שהתברר כי הסיפור הפוך לגמרי. הלב שהחסיר פעימה יכול היה להתמלא שמחה. לא אסון לעסק או למישהו אחר אירע, כי אם שמחה גדולה – זכיה בהגרלת לוטו, במקום הראשון. 

לאחר שנוכחו לדעת שאכן מדובר בטופס זוכה, כך סיפר החבר הנרגש, הגוף התמלא שמחה והתרגשות. כפי שפורסם, במשך כמה ימים התקשו לישון בבית, שכן ההתרגשות מילאה את הלב והבריחה את השינה. לאחר שבדקו פעם ופעמים את המספרים שבטופס, הבינו לבסוף שאכן, זו לא טעות ולא תקלה. כך מסתיים לו בבשורות טובות, סיפור שהחל בידידות. סיפור שהמשיך עם עזרה לחבר, בשעתו הקשה. סיפור של זכייה גדולה, מזל, ברכה וחתונה. 

נגישות