חם בלוטו – זה המספר החזק הכי בר מזל

למרות כל מה שהיינו רוצים, לא כל דבר בחיים זה דמוקרטיה ולא כולם שווים זה לזה, אפילו מספרים. כן, אפילו בלוטו יש מספרים שמוגרלים הרבה יותר פעמים ויש כאלה שפחות. רוצים להכיר את המספר החזק, הכי חם שיש? בדקנו את הסטטיסטיקות וראינו אילו מספרים מוגרלים יותר ואילו מספרים מוגרלים פחות. תחזיקו חזק: זה מה שצריך לדעת על המספר החזק. 

מספר לוטו חזק
כדורי לוטו (צילום freepik)

המספר שמחזק את הטופס הזוכה

לא משנה אם אתם אוהבים למלא לוטו בדוכנים, או שאתם ממלאים בפיז'מה מול המחשב או הסמרטפון לוטו אונליין, בטוח שאתם רוצים להצליח בניחוש של המספר החזק. נכון, כדי לזכות צריך לנחש כמה שיותרת מספר "רגילים" עד למקסימום של שישה נכונים, אבל זה המספר החזק שנותן את הערך המוסף. אם כבר ניחשתם יותר משלושה מספרים רגילים בצורה נכונה, הספרה המחוזקת היא זו שתחזק לכם את הטופס ותיתן לכם זכייה יותר גדולה. לכאורה, כל מה שצריך זה לקלוע באחד מבין שבעה מספרים, אבל לא כולם מוגרלים באותה התדירות. 

1 – 2 – 3: מה ננחש היום

בלי להסתכל על התוצאות של הגרלת הלוטו האחרונה, נסו לנחש מתוך שלושת המספרים הראשונים (1,2,3) מהי הספרה שיוצאת הכי הרבה בתור המספר החזק בלוטו? אם ניקח כמות יפה מאוד של אלף הגרלות שהתקיימו בעת האחרונה וננתח אילו מספרים נבחרו כמספר חזק, נגלה משהו מפתיע. הספרה 3 עלתה בגורל הכי הרבה פעמים. 3 עם 156 פעמים, כשהיא משאירה אבק למספרים שדווקא מקדימים אותה על לוח הכפל, 1 ו-2. במקום השני, בפער לא גדול, הוגרלה הספרה 6 וקצת אחריה – 5. 

עכשיו, סטטיסטיקה זה מדע די טריקי, אז לא הסתפקנו בבדיקת 1000 הגרלות ויצאנו לבדוק מה קורה ב-100 הגרלות מהאחרונות שהיו. אז מסתבר שעדיין – הספרה 2 היא הכי פחות בר מזל ועלתה בגורל הכי מעט פעמים (9 הגרלות). לעומת זאת, כעת, מי שתופסת את המקום הראשון עם הכי הרבה פעמים זו הספרה 5 ש"תפסה" ב-19 פעמים מתוך 100. ועוד דבר נוסף, בשלושה חודשים, הספרה שעלתה בגורל הכי הרבה פעמים וקיבלה את התואר המספר הכי חזק הייתה 1. למקום האחרון הגיעה הספרה 6 שעלתה בגורל רק פעם אחת בשלושה חודשים.

המספר החזק הכי חלש

אם גם אתם נוהגים לבדוק בקביעות או לפחות מפעם לפעם את תוצאות הגרלת הלוטו, נסו כעת לנחש עוד דבר. בתוך 1000 הגרלות אחרונות, מי היה המספר החזק הכי הכי חלש, האם 1, 2, 3 או בכלל מספר אחר? אז ככה: הספרה 2, כך מתברר הייתה החלשה ביותר מכל שבעת המספרים האפשריים. היא עלתה בגורל 129 פעמים. כלומר, ב-871 פעמים אחרות, היא השאירה את הבמה למספרים האחרים. 

נגישות