הזוכה העקבי שהתמיד וזכה בפרס ראשון של 24 מיליון שקלים

בתאריך השלישי לאפריל 2021 התקיימה הגרלת הדאבל לוטו שהביאה את הזוכה בפרס הראשון לסגירת מעגל מיוחדת במינה.

טופס לוטו שזכה בהגרלת דאבל לוטו
טופס הזכייה (צילום מסך)

הזוכה המאושר, גבר בן שישים פלוס, עובד בתחום ההוראה. הוא הגיע לבית מפעל הפיס בייחד עם רעייתו וסיפר שהוא ממלא טפסים של הגרלות לוטו כל שבוע עם אותם המספרים עם אותם המספרים והוא תמיד בוחר את הספרה 5 בתור המספר החזק, כי מאמין שהיא מביאה מזל טוב (חמסה). בנוסף, הוא סיפר על זה שביום שלאחר כל הגרלה יש לו מנהג להניח תפילין, לבדוק את המספרים הזוכים ובודק את ההתאמה ביניהם לבין המספרים שהוא בחר כשהוא שותה קפה של בוקר.

כשבדק את ההגרלה שבה זכה, הוא שם לב מייד לשורה עם המספר החזק שהוא תמיד בוחר והתחילה בספרה 3, שגם אותה הוא בחר. כשהוא עבר על כל שאר המספרים והבין שזכה בפרס הראשון, הוא הלך לחדר השינה והעיר את אשתו עם המשפט "זכינו בלוטו!".

אשתו של הזוכה, שמכירה אותו בתור אחד שאוהב להתבדח, חשבה שגם הפעם הוא צוחק עליה והשתכנעה סופית בזה שהוא רציני לגבי הזכייה רק לאחר שהוא חזר על המשפט כמה פעמים, הדגיש את זה שהזכייה אמיתית והראה לה את המספרים הזוכים ואת המספרים שבכרטיס שלו. הם החליטו בכל זאת לסרוק את הכרטיס גם עם אפליקציה של בדיקת תוצאות לוטו אחרונות וראו שגם שם מופיעה המודעה על זכייתם בפרס ראשון. אחרי זה הם גם התקשרו בטלפון לאחד מהילדים שלהם וסיפרו על זה שזכו בהגרלה. מסתבר שלזוכה יש גם מנהג להגיד לאישתו שהם יגיעו לבית מפעל הפיס כל פעם שהם נוסעים לתל-אביב. הזוכה אמר שהוא שמח שאכן הזדמן לו לקיים את הבטחתו.

הוא סיפר שיש לו בעיות בריאותיות, אבל ההנאה מעבודתו עם תלמידים גורמת לו לשכוח מכל הבעיות כשהוא עוסק בעבודה שלו, שהוא מאוד אוהב. כשנשאל מה הוא מתכנן לעשות עם הכסף, הוא אמר שהוא רוצה לקנות דירות לילדיו ולעזור להם כלכלית עם חלק מהכסף, כשאת שאר הכסף הוא רוצה לשמור לתקופה שבה יהיה פנסיונר. מבחינת הזוכה ואישתו, מדובר בהגשמת חלום להיות מסוגלים לעזור לילדיהם לעמוד יציב על הרגליים מבחינה כלכלית והם שמחים שעכשיו יש להם יכולת אמיתית לעשות את זה.

נגישות