הנכדה שקיבלה מתנה חלומית מהסבתא הזוכה

בשלישי ליוני 2021, יום חמישי, הגיעה זוכה קשישה בשנות השבעים המאוחרות לחייה בליווי הבת שלה לאסוף את הפרס השני שזכתה בו בהגרלת דאבל לוטו (1,500,000 ש"ח) שהוגרלו בראשון ליוני, יומיים לפני כן.

זוכה של לוטו הגרלה אחרונה
הזוכה בלוטו (צילום מפעל הפיס)

הזוכה, פנסיונרית ממרכז הארץ, ממלאת לעיתים כרטיסי לוטו עם מספרים שבוחרת באופן אינטואיטיבי.

לפני בערך שנתיים, בעקבות סגירת העסק שבו הועסקה, נאלצה הזוכה לצאת לגמלאות, בלי שתהיה לה פנסיה מסודרת. היא מספרת שבדרך כלל היא מתפללת לפני שהולכת לישון ונוהגת לבקש מאלוהים שיעזור לה להתפרנס.

לדברי הבת של הזוכה, תפילותיה של אמה נשמעו וכתוצאה מכך היא זכתה בסכום שיכול לשפר את רמת חייה.

כאשר הזוכה בודק את הטפסים שלה, יש לה מנהג לצפות בשידור הישיר של ההגרלה בטלוויזיה. אחרי שהמספרים הזוכים של תוצאות לוטו הוכרזו, היה ברור לה באופן חד משמעי שהיא זכתה בפרס השני, אבל לא היה ברור מה גודלו והאם היא תאלץ להתחלק בו עם הבן אדם שזכה בפרס הראשון.

ביום שאחרי ההגרלה, הזוכה התקשרה אל הבת שלה עם בקשה להגיע בייחד איתה לדוכן של מפעל הפיס. בגלל שלא היה ברור לבת ממה נובעת הבקשה הזאת, שנשמעה לה מוזרה, הזוכה הסבירה לה שכנראה נפל בגורלה לזכות בפרס השני והיא חוששת מלהגיע אל הדוכן ללא ליווי של הבת שלה. הבת כמובן הסכימה ושתיהן הלכו לברר באיזה סכום האישה זכתה.

לשמחתן הרבה, הן גילו שהקשישה היא הזוכה היחידה בפרס דאבל לוטו השני ולא יהיה לה צורך להתחלק בו עם הזוכה הראשון. הסכום שבו היא זכתה הוא מיליון וחמש מאות אלף ש"ח.

כשהזוכה הבינה באיזה סכום מדובר, היא החליטה שהיא הולכת להגשים משאלה שהיא ידעה שיש לנכדתה.

הנכדה סיפרה שכשהיא דיברה בעבר עם סבתא שלה, הסבתא שאלה על מה היא חולמת שיהיה לה ותשובתה הייתה רכב מסוג "מיני קופר".

כשהוזמנה על ידי הסבתא שלה להגיע לבית מפעל הפיס, נשאלה שוב על מה היא חולמת, היא עדיין לא הבינה שיש קשר בין ההגעה לבית מפעל הפיס לבין המכונית שהייתה רוצה לנהוג בה. הנכדה ענתה כהרגלה שהיא חולמת על מיני קופר והסבתא ענתה לה בשמחה שבקרוב היא תהיה בעלים של הרכב הזה. רק אז הנכדה הבינה לאיזו מטרה הן מגיעות לבית מפעל הפיס.

הזוכה אומרת שהן משפחה צנועה והרכב שהיא תקנה לנכדתה יהיה משומש ולא חדש. את שאר הכסף היא תשמור להמשך חייה בתור גמלאית.

נגישות