הווייז שהוביל לזכייה המיליונים בלוטו

אפליקציית וויז המפורסמת מסייעת לאין ספור נהגים לנווט בכבישי ישראל (ולמעשה אפילו מעבר לים). באחת ההגרלות האחרונות לשנת 2021 (בתאריך ה-16 לאוקטובר), עזרה האפליקציה לנווט את הזוכה המאושר, היישר אל בית מפעל הפיס. הכירו את עוד אחד מהזוכים שהפרס הגדול סידר לו וגם למשפחה, את החיים.

סיפור זכייה בלוטו של נהג מונית
(צילום freepik)

בזכות הוויז נזכר בטופס

הזוכה, שסיפר כי הוא ממלא את מספרי הלוטו הקבועים שלו מדי שבוע במשך שנים רבות, הוא נהג מונית במקצועו. לרוב, כך אמר הזוכה המאושר, הוא עוצר באחד הדוכנים שמזדמנים בדרכו ועוצר לבדוק האם ניחש נכונה וזכה בפרס כזה או אחר. עד כה, הפרס הגדול לא בא, אבל ביום הנכון, המזל השתנה. 

דווקא בהגרלה שבה עלו בגורל המספרים הזוכים, הוא לא זכר לבדוק את הטופס כהרגלו. מה שהזכיר לו את הטופס רב המזל היה נסיעה שגרתית. אחת הנוסעות שקלט במונית ביקשה להגיע לכתובת מסוימת. על מנת להקל על הנהג, היא הציעה לו להגיע לבית מפעל הפיס, משום שהכתובת סמוכה לשם. מכיוון שהכתובת לא הייתה מוכרת לו ומעודו לא הזדמן לבית מפעל הפיס, הוא החליט לפעיל וויז. אותה נסיעה הזכירה לו שהטופס שלו עדיין לא נבדק. 

יצאה לך זכייה גדולה

הזוכה המאושר סיפר כי כאשר ניגש לדוכן מפעל הפיס, על מנת לבדוק תוצאות לוטו, בישר לו הזכיין כי ברשותו ישנה זכייה גדולה. לצורך המימוש, עליו לנסוע לבית מפעל הפיס, שכזכור הוריד לא מזמן נוסעת בסמוך לו. מכיוון שהייתה זו שעה מאוחרת, החליט הזוכה לנסוע לאסוף את הזכייה ביום למחרת. משהגיע הביתה, החליט לבדוק בעצמו מה גודל הזכייה. מרוב התרגשות, כאשר הבחין כי זכה ב-6 מיליון שקלים, לא ספר נכון את כמות האפסים והניח שמדובר "רק" ב-600 אלף. כאשר התבררה לו הטעות, הייתה השמחה גדולה שבעתיים. 

הסבלנות השתלמה, המזל בא

המספרים הזוכים לא הגיעו להם במקרה, תיאר האיש שנשאל על כך. לשיטתו, מספרי המזל הם מספרים בעלי משמעות אישית, בצירוף תאריכי לידה חשובים. אותם המספרים שליוו אותו לאורך השנים הניבו לו, בסופו של דבר, זכייה גדולה ובלתי צפויה. לפעמים, הסבלנות משתלמת ובסופו של דבר, המזל בא. 

סוף סוף להשקיע בעצמו וגם בילדים

בזכות הזכייה, יוכל הזוכה המאושר לחוש טעם של רווחה כלכלית, לאחר שנים של עבודה קשה. כעת, יוכל לסייע לילדיו לכשיירצו להתקדם בחיים. הם יוכלו ללמוד ולרכוש מקצוע על סמך השכלה גבוהה. למעשה, החליט גם הוא להשקיע בעתידו ולהגשים חלום. מזה זמן רצה ללמוד אך לא מצא לשם כך, לא את הזמן ולא את הכסף. כעת, כשהוא פחות טרוד בשל ענייני פרנסה, יוכל לעבוד קצת פחות וללמוד יותר. להשקיע בעצמו, להשקיע במשפחה ובילדים – האם יש השקעה טובה יותר? אפשר לומר כי התשובה מובנת מעצמה. 

נגישות