האם מנוי פיס משתתף בהגרלת הלוטו ?

"מנוי-פיס" זכאי להשתתף בהגרלה השמורה למנויים, לרוב מידי יום חמישי בבוקר, בטוטאל של 60 הגרלות בשנה ובגובה פרס הנע בין 50,000 ₪ ל-1,500,000 ₪.

הגרלה זו שונה לחלוטין מהגרלת הלוטו (הנערכת לרוב בימי מוצ"ש ושלישי, בה ניתן לזכות בסכומים של 5 מיליון ₪ (ועד 10 מיליון ₪ בדאבל-לוטו) עד 40 מיליון ₪ בלוטו (ועד 80 מיליון ₪ בדאבל לוטו).

לעיתים נוצר רושם מוטעה בקרב מנויים, כי "מנוי-פיס" מקנה גם את הזכות להשתתף בהגרלת הלוטו, אך זה שגוי מיסודו. הגרלות הלוטו נערכות בזמנים שונים ובגובה פרסים שונה, מה גם שהשתתפות בה דורשת בחירה של 6 כדורי מזל ומספר חזק, בעוד שהגרלות "מנוי-פיס" דורשות בחירת מספר מזל קבוע בן 6 ספרות, אשר לא משתנה לאורך כל תקופת המנוי. מספר קבוע זה, משתתף בכל הגרלות "מנוי-פיס" (5 בחודש), בהן מלבד פרסים כספיים, יכולים המנויים, לזכות בחופשות ולהנות מהטבות ייחודיות.

נבהיר כי השתתפות בהגרלות "מנוי-פיס", לא דורשת כלל הגעה לנקודות המכירה או שליחת טופס לוטו אונליין, אלא היא אוטומטית, בעוד שהגרלות הלוטו דורשת שליחת טופס ייעודי לכל הגרלה.

לסיכום: אל תטעו, אם אתם הבעלים הגאים של מנוי פיס, לא תקבלו טלפון המבשר על זכייה בפרס הראשון בלוטו, לשם כך תצטרכו להגיע לנקודת מכירה, או לשלוח טופס אונליין, לבחור שישה מספרי מזל + מספר חזק ורק אז, יכול להיות שיתמזל מזלכם לזכות בפרס הגדול.

הזכייה בלוטו שהייתה שווה נזיפה

מנוי פיס והגרלת הלוטו - שאלות נפוצות

לא. מנויי פיס משתתפים בהגרלת "מנוי-פיס" בלבד, הגרלה השונה לחלוטין מהגרלת הלוטו.

גובה הפרס המקסימלי בו ניתן לזכות בהגרלת מנוי-פיס הינו עד 1,500,000 ₪.

ההשתתפות בהגרלת מנוי-פיס הינה אוטומטית למנויים.

הגרלת מנוי פיס נערכת בימי חמישי בבוקר.

לא. הגרלת מנוי-פיס מתבצעת באמצעות מספר מזל קבוע בן שש ספרות למנוי.

נגישות