מה זה לוטו שיטתי ?

כולם רוצים לזכות בפרס הראשון בלוטו, אך עדיין זה כרוך בניחוש צירוף כל ששת המספרים העולים בגורל מתוך סך 37 כדורי הלוטו ועוד מספר חזק בין 1 ל-7. משימה לא פשוטה.

שחקנים המעוניינים לשפר את סיכויי הזכייה שלהם יכולים לבחור טופס מסוג לוטו שיטתי או לוטו שיטתי חזק (ובהתאמה טופס דאבל-לוטו שיטתי או דאבל-לוטו שיטתי חזק).

נסביר על הסוגים השונים, בעקרון מדובר על שני הבדלים מהותיים: ככלל טופס לוטו שיטתי מאפשר למלא יותר מצירוף אחד. טופס לוטו שיטתי חזק מאפשר למלא יותר מספרים חזקים ובכך לשפר את סיכויי הזכייה.

לוטו שיטתי – סוגי טפסים:

לוטו שיטתי 6=5

בטופס מסוג זה על המשתתף לבחור 5 מספרים בלבד (ומספר חזק), במקום שישה מספרים בטופס רגיל (ומספר חזק). בפועל המחשב מוסיף את הצירופים האפשריים עבור המספר השישי והוא מובטח, כלומר ניחוש של 5 מספרים והמספר החזק יגרפו את הפרס הראשון.

 לוטו שיטתי 8

בטופס מסוג זה על המשתתף לבחור 8 מספרים (ומספר חזק), לעומת שישה בלבד בטופס רגיל (ומספר חזק). המחשב מחשב את הצירופים שנותרו (28 צירופים), כלומר ניחוש של 6 מספרים והמספר החזק יגרפו את הפרס הראשון.

לוטו שיטתי 9

בטופס מסוג זה על המשתתף לבחור הפעם 9 מספרים (ומספר חזק), שוב, לעומת שישה בלבד בטופס רגיל (ומספר חזק). המחשב מחשב את הצירופים שנותרו (84 צירופים), כלומר ניחוש של 6 מספרים והמספר החזק יגרפו את הפרס הראשון.

לוטו שיטתי 10

בטופס מסוג זה על המשתתף לבחור 10 מספרים (ומספר חזק) והמחשב יחשב את הצירופים שנותרו (הפעם – 210 צירופים). ניחוש של 6 מספרים והמספר החזק יגרפו את הפרס הראשון.

לוטו שיטתי 11

בטופס מסוג זה על המשתתף לבחור 11 מספרים (ומספר חזק), – לעומת שישה בלבד בטופס רגיל (ומספר חזק). המחשב מוסיף את הצירופים שנותרו (462 צירופים!), כלומר ניחוש של 6 מספרים והמספר החזק יגרפו את הפרס הראשון.

לוטו שיטתי 12

בטופס מסוג זה על המשתתף לבחור 12 מספרים (ומספר חזק) והמחשב יחשב את הצירופים שנותרו (924 צירופים). ניחוש של 6 מספרים והמספר החזק יגרפו את הפרס הראשון.

לוטו שיטתי חזק

לוטו שיטתי חזק מאפשר אף לבחור יותר מספרים חזקים, בין 4 ל-7 מספרים חזקים (בהתאם לסוג הטופס הנבחר), בכך מגדיל את הסיכויים לניחוש המספר החזק בעד 100%. יתרה מכך – טופס מסוג שיטתי חזק מאפשר בחירה של 7 מספרי לוטו במקום 6 בלבד בטופס רגיל.

בהצלחה!

עשרות מיליונרים בלוטו, מה היה לנו ב-2021?
בדיקת טפסי לוטו
נגישות