איך ממלאים לוטו?​

הגרלת הלוטו עבור חלק היא דבר שבשגרה, עבור אחרים היא אירוע חברתי, עבור אחרים היא טקס של ממש. השתתפות בהגרלת הלוטו מאפשרת לבעל הטופס לזכות בפרס של מיליונים, בניחוש נכון של מספרי מזל, אבל איך עושים את זה בכלל? איך בוחרים טופס? איזה טופס נכון עבורי ואיך בוחרים מספרים?

עשרות מיליונרים בלוטו, מה היה לנו ב-2021?

מה ההבדל בין טופס לוטו רגיל וטופס דאבל-לוטו?

ישנן 2 קטגוריות לטפסי הלוטו: טפסים מסוג "לוטו רגיל" וטפסים מסוג "דאבל לוטו". ההבדל הוא שטפסים מסוג "דאבל-לוטו" מכפילים את סכום הזכייה, כך, לדוגמה בגובה פרס מקסימלי של 20 מיליון ₪ בלוטו, הרי שמי שמילא טופס "דאבל-לוטו" יזכה בגובה פרס מקסימלי כפול, כלומר 40 מיליון ₪. בהתאמה, עלות טופס "דאבל-לוטו" תהיה גבוהה יותר מעלות טופס לוטו רגיל. בראש כל טופס מצויין אם הוא טופס מסוג לוטו או דאבל לוטו. בנוסף, בתחתית כל טופס נוכל לסמן אם ברצוננו להשתתף גם בהגרלת ה"אקסטרא" (המאפשרת זכייה בסכום של עד 60,000 ₪).

מילוי טופס לוטו רגיל

טופס לוטו מחולק לטבלאות. בכל טבלה יש לבחור 6 מספרי מזל בין 1 ל-37 ומספר שביעי נוסף, המכונה "המספר החזק", מספר בין 1 ל-7 הנמצא מצידה הימני של כל טבלה – סך הכל יש לנחש שבעה מספרים בכל טבלה (שישה מספרי ומספר חזק). בטופס לוטו רגיל, ניתן למלא מינימום של 2 טבלאות (כלומר 12 מספרי מזל ו-2 מספרים חזקים) ועד מקסימום 14 טבלאות (כלומר 84 מספרי מזל ו-14 מספרים חזקים).

מילוי טופס דאבל-לוטו

בדומה לטופס לוטו רגיל, יש לבחור בכל טבלה 6 מספרי מזל ומספר חזק (משמאל לטבלה), כאשר ניתן למלא מינימום 2 טבלאות (כלומר 12 מספרי מזל ו-2 מספרים חזקים) ועד מקסימום של 10 טבלאות (כלומר 60 מספרי מזל ו-10 מספרים חזקים).

מילוי לוטו אונליין ממחשב
מילוי טופס לוטו / דאבל-לוטו אונליין ממחשב
מילוי לוטו אונליין מנייד
מילוי טופס לוטו / דאבל-לוטו אונליין מנייד

טפסי לוטו שיטתי

טפסי "לוטו שיטתי" או "דאבל-לוטו שיטתי" מאפשרים ככלל בחירה של יותר מ-6 מספרי מזל, בכך מגדילים משמעותית את סיכויי הזכייה. בטפסים אלו ניתן למלא רק טבלה אחת (אין בהן טבלאות נוספות גם אם היינו רוצים). בטופס זה, יש לבחור תחילה את סוג הטופס השיטתי ולאחר מכן לבחור מספרי מזל ומספר חזק בהתאם לסוג הטופס שבחרנו.

סוגי טפסי לוטו שיטתי / דאבל לוטו שיטתי

מתחת לטבלת הבודדת, יש לבחור את סוג הטופס השיטתי, מבין 6 אפשרויות. טופס לוטו שיטתי (או דאבל-לוטו שיטתי) מסוג "8", כלומר בטופס זה, נוכל לבחור 8 מספרי מזל (ולא 6 כמו בטופס רגיל). טופס לוטו שיטתי (או דאבל-לוטו שיטתי) מסוג "6=5", בו נוכל לבחור 5 מספרי מזל – כאשר המספר השישי מובטח (המחשב ממלא את כל שאר הצירופים עבור המספר השישי)! טופס לוטו שיטתי (או דאבל-לוטו שיטתי) מסוג "9", כלומר נוכל לבחור הפעם 9 מספרי מזל (לעומת 6 בטופס רגיל), וכן הלאה בהתאמה לגביי בהתאמה טפסים מסוג 10,11 ו-12 המאפשרים בחירה של יותר מספרי מזל, לעומת 6 בלבד בטופס רגיל.

טפסי לוטו שיטתי חזק

טפסי "לוטו שיטתי חזק" או "דאבל-לוטו שיטתי חזק"  מאפשרים בחירה מרובה של "מספר החזק", בכך מגדילים את סיכויי הזכייה. כמו בטפסי לוטו שיטתי / דאבל-לוטו שיטתי, ניתן למלא רק טבלה אחת ויש לבחור תחילה את סוג הטופס השיטתי החזק ולאחר מכן לבחור מספרים חזקים בהתאם לסוג הטופס שבחרנו.

סוגי טפסי לוטו שיטתי חזק / דאבל לוטו שיטתי חזק

מתחת לטבלת הבודדת, יש לבחור את סוג הטופס מבין 4 אפשרויות. טופס לוטו שיטתי (או דאבל-לוטו שיטתי) מסוג "4", בו נוכל לבחור 4 מספרים חזקים (לעומת 1 כמו בטופס רגיל). בהתאמה טפסי לוטו שיטתי חזק (או דאבל-לוטו שיטתי חזק) מסוגי 5,6 ו-7 מאפשרים בחירה של יותר מספרים חזק, לעומת בחירה של מספר חזק יחיד בטבלת טופס לוטו רגיל. שימו לב כי טופס לוטו שיטתי חזק (או דאבל-לוטו שיטתי חזק) מסוג "7" בעצם מבטיח את המספר החזק עבור הטופס שלכם.

איך ממלאים לוטו - שאלות נפוצות

ניתן למלא לוטו אונליין בקלות מבלי לצאת מהבית.

הטופס הבסיסי ביותר הוא טופס לוטו רגיל. אופן מילוי מינימלי הוא שני טבלאות – בכל אחת יש לבחור 6 מספרי מזל ומספר חזק.

בטופס לוטו רגיל ניתן למלא עד 14 טבלאות, בכל אחת 6 מספרי מזל (סך הכל 84 מספרי מזל). בטופס דאבל-לוטו רגיל ניתן למלא עד 10 טבלאות, בכל אחת 6 מספרי מזל (סך הכל 60 מספרי מזל). 

טופס מסוג דאבל-לוטו יכפיל את גובה הפרס. לטופס דאבל לוטו סוגים נוספים: טופס דאבל-לוטו שיטתי (בו בוחרים יותר מספרי מספרי מזל מטופס רגיל) וטופס דאבל-לוטו שיטתי חזק (בו בוחרים יותר מספרים חזקים מטופס רגיל).

נגישות