לוטו אונליין - שאלות תשובות

כל מה שרציתם לדעת על שליחת טפסי לוטו אונליין:

איך אפשר לבצע את שליחת הטפסים?

הטפסים יכולים להישלח דרך האינטרנט, בעזרת מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, טאבלטים וסמארטפונים (אנדרואיד – מכשירים שתומכים בגרסה 4 ומעלה, מכשירי IOS – מכשירים שתומכים במערכת הפעלה גרסה 8 ומעלה).

שליחת טופס ישיר – איך עושים את זה?

אלה הם שלבי שליחת הטפסים דרך אתר Lotto365.co.il:

  1. בחרו בסוג המשחק הרצוי (לוטו, 123, 777 או צ'אנס)
  2. בחרו בסוג הטופס הרצוי (לוטו רגיל / שיטתי / חזק, צ'אנס רגיל / שיטתי / רב צ'אנס, 123 רגיל, 777 או 777 שיטתי)
  3. בחרו בסוג שיטת מילוי (שיטה ידנית, שיטה אוטומטית או שיטה משולבת)
  4. לחצו על כפתור שליחת הטופס
  5. אתם תועברו אוטומטית למסך של סיכום הכרטיס שלכם. במידה ותרצו, תוכלו לבצע שינויים ולבצע שליחה סופית של המספרים שבחרתם למלא.

5.א. במידה וזאת הפעם הראשונה שאתם ממלאים טופס, יהיה עליכם למלא את פרטיכם האישיים ופרטי אמצעי התשלום שלכם. 

5.ב. במידה ומילאתם כבר בעבר את הפרטים הנ"ל, יהיה עליכם למלא שם משתמש וסיסמא בלבד.

במידה ורוצים לשלוח שוב את אותם המספרים, כיצד ניתן לבצע שכפול של טופס שנשלח בעבר?

כנסו ל"חשבון שלי", בחרו ב"היסטוריה" של שליחות קודמות שביצעתם ולחצו "שכפל". ניתן לבצע שכפול של כל אחד מהכרטיסים ששלחתם בעבר.

איך משלמים עבור שליחת טפסים דרך האינטרנט?

במידה ואתם משתמשים במחשב נייח או נייד, תוכלו לשלם בעזרת כרטיס אשראי. כדי להזין את פרטי כרטיס האשראי שלכם, לחצו באתר על כפתור "הפקדה", או מילאו את פרטי כרטיס האשראי שלכם במסך שיופיע בעת מילוי פרטי שליחת הכרטיס שלכם. לצורך נוחות, בשביל למנוע להבא צור במילוי פרטי כרטיס האשראי שלכם כל פעם שתשלחו כרטיס חדש, סמנו את הריבוע שיציע לכם לזכור את פרטי אמצעי התשלום בשביל חיובים עתידיים.

במידה ואתם משתמשים בסמארטפון או טאבלט: כאשר תמלאו כרטיס של הגרלה לראשונה, לחצו על "הפקדה", מלאו את פרטי אמצעי התשלום וסמנו את הריבוע שמציע לזכור את פרטי הכרטיס שלכם לחיוביים עתידיים. כל פעם שתשלחו כרטיס של הגרלה אחרי זה, חיוב הכרטיס שלכם יתבצעו אוטומטית.

קיימת גם אפשרות של הפקדת כסף דרך האתר (לחצו על "הפקה" בשביל זה) ולבצע שליחה של טפסים דרך סמארטפון בסכום שהפקדתם. 

איך מגיעים באתר לרשימת הטפסים ששלחנו בעבר?
לחצו על "החשבון שלי" ואחרי זה לחצו על "שליחות". בתוך "שליחות" תוכלו לראות את כל הטפסים ששלחתם איי פעם.

האם אקבל התראה לאחר שליחת טפסים?

כן, לאחר שליחת טופס הגרלה אתם תקבלו התראה במייל לגבי זה שהטופס שלכם התקבל. 

האם השימוש בשירות שלכם הוא שירות בתשלום?

שליחת כל כרטיס כרוכה בעמלת שליחה (היא נכללת בתוך הסכום שאתם משלמים עבור שליחת הכרטיס).

עם אילו כרטיסי אשראי ניתן לשלם עבור השירות שלכם?

ניתן לשלם בעזרת כרטיסי ויזה, מאסטרקארד, ישראכרט וכרטיסי חיוב ישיר.

מה שעות הפעילות שלכם?

ניתן לשלוח דרכינו כרטיסי הגרלה 24 שעות ביום, 365 ימים בשנה.

עד מתי ניתן לשלוח דרככם כרטיסי הגרלה?

האפשרות לשלוח טפסי הגרלה קיימת עד ל-45 דקות לפני שההגרלה מתבצעת.

איך ניתן לבדוק האם זכיתי בהגרלה?

זמן קצר לאחר שמתפרסמות תוצאות הלוטו (או כל הגרלה אחרת), אתם תקבלו הודעת אי-מייל עם מידע לגבי הזכייה שלכם. במידה וזכיתם, יהיה כתוב כבר בתוך המייל שלכם באיזה סכום זכיתם.

איך אוכל לקבל את הכסף שזכיתי בו?

הכסף יועבר אוטומטית לחשבונכם באתר "לוטו שלי".

איך אוכל למשוך את הכסף שזכיתי בו?

כנסו ל"חשבון שלי", לחצו על משיכה ומלאו את פרטי אמצעי התשלום שהשתמשתם בו בעת שליחת הכרטיס. כרטיס האשראי יקבל זיכוי עבור סכום הזכייה שלכם והוא יופיע בפירוט החודשי של כרטיס האשראי.

איזה סוג טופס אפשר לשלוח דרך האתר שלכם?

כל סוגי כרטיסי הלוטו, דאבל לוטו, צ'אנס, 123 ו-777

האם קיימת אפשרות לבטל כרטיס הגרלה שכבר נשלח?

אין אפשרות לבטל באופן רטרואקטיבי שליחה של טופס הגרלה.

האם שליחה אוטומטית של טפסים אפשרית?

כן, בעת מילוי הטופס קיימת אפשרות לבחור את מספר הפעמים שתרצו שהטופס ישלח עם מספרים זהים בהגרלות הבאות. ניתן גם לבחור באפשרות של שליחת כמות בלתי מוגבלת של טפסים באופן אוטומטי.

האם יש אפשרות של מנוי שליחת טפסים?

כן, גם אפשרות כזאת זמינה והיא תחסוך לכם את הצורך למלא את הכרטיס כל פעם מחדש ולשלוח אותו באופן ידני.

איך משתמשים באופציה של מנוי עבור שליחת טפסים באופן אוטומטי?

בחרו באתר (האופציה לא זמינה דרך האפליקציה) את סוג הטופס שאתם רוצים לשלוח, מלאו את הכרטיס וסמנו את האופציה של "מנוי". בחרו באילו ימים ובאילו שעות אתם רוצים ששליחת הכרטיס תתבצע. לאחר שהתשלום יבוצע, תתחיל שליחה אוטומטית וקבועה של הכרטיס שמילאתם בהגרלות הרלוונטיות.

במידה ורוצים להפסיק את המנוי, איך ניתן לעשות את זה?

כנסו לחשבון שלכם, בחרו באופציית "מנוי", תבחרו את המנוי שברצונכם להפסיק ולחצו על ביטול. ביטול המנוי יתבצע מיידית ולא יישלחו יותר כרטיסים במסגרת המנוי הזה.

מתי ובאיזו תדירות יתבצע התשלום עבור המנוי שלי?

חשבונכם יחוייב עבור המנוי פעם בחודש. כרטיס האשראי שלכם יחוייב במועד התשלום עבור כל אותן ההגרלות שבוצעו בחודש הקודם. במקרה של הפסקת המנוי, תזוכו בסכום שהייתם אמורים לשלם עבור שליחת הכרטיסים הנותרים שלא יישלחו.

במידה ויש לי יתרה כספית בחשבון, איך המערכת תחליט האם לחייב אותה או את כרטיס האשראי שלי?

במידה וגודל החיוב גדול מהיתרה, יחוייב כרטיס האשראי. במידה וגודל החיוב קטן מגודל היתרה, החיוב יירד מהיתרה.

איך אפשר לשמור את פרטי כרטיס האשראי שלי בשביל להמנע מהצורך למלא אותם כל פעם מחדש?

קיימות שתי אופציות:

א. כנסו לחשבון שלכם, בחרו באופציה של הפקדה בעמוד של "הפקדה לחשבונך" וסמנו את האופציה שמציעה לזכור את הפרטים שלכם לצורך חיובים שיבוצעו בעתיד.

ב. בחרו בהפקדה ובאותה האופציה כשאתם מסיימים למלא כרטיס הגרלה כלשהו.

מדוע כדאי להשתמש באופציה של מנוי?

כדאי להשתמש באופציה הזאת בגלל שהיא תשלח עבורכם את הכרטיסים גם במקרה שאתם שוכחים לעשות את זה בעצמכם או עסוקים מדיי שביל לשלוח טופס.

האם יש צורך בעמלות נוספות עבור השימוש באופציה של מנוי?

לא, העמלה היחידה שנגבית היא עמלת השליחה הסטנדרטית בלבד.

מאיזה גודל של זכייה יש צורך לשלם מס?

הסכום הוא 30,600 ש"ח. עבור זכיות בסכום הנמוך מזה אין צורך בתשלום מס.

שכחתי את פרטי ההתחברות שלי, כיצד ניתן לשחזר אותם?

לחצו על כניסה למערכת, בחרו באפשרות "שכחתי סיסמא". מלאו את הפרטים שתתבקשו למלא וקבלו קישור לכניסה חד פעמית לאי-מייל שלכם. בקישור הנ"ל תוכלו ליצור סיסמא חדשה  שתשמש אתכם מאותו רגע ואילך.

יש אפשרות לראות פרטים של הפקדות, זכיות, שליחות טפסים ומשיכות כסף שביצעתי בעבר?

כן, כל האפשרויות האלה זמינות בחשבון שלכם.

איך אפשר לעדכן את פרטי כרטיס האשראי שלי?

בעת מילוי טופס, כשתגיעו לעמוד התשלום, בטלו את האופציה שמציעה לזכור את פרטי אמצעי התשלום ומייד לאחר מכן בחרו בה שוב ולחצו על האופציה של הפקדת כסף. זה יאפשר לכם למלא מחדש פרטים של כרטיס אשראי ואתם תוכלו למלא פרטים של כרטיס חדש שתרצו לשלם באמצעותו.

האם הנתונים שלי באתר מאובטחים?

כן, אבטחת המידע באתר עומדת בתקנים של PCI ו-DSS ברמה הגבוהה ביותר וכל המידע שקשור לתשלומים שאתם מבצעים מוצפן.

נגישות