הלם: הפספוס שעלה 64 מיליון שקל

בהגרלה האחרונה של הלוטו, עומדים מספר מנחשים שפספסו את הפרס הגדול על ידי מספרים מעט מקריים. בהגרלה הרגילה של הלוטו, מנחש אחד הפסיד 32 מיליון שקלים בגלל סיבה דומה. בהגרלה האחרונה, לא היו זוכים בפרס הראשון, אך שני מנחשים היו קרובים לזכות בפרסי הענק. לצערם, המספר החזק מנע מהם להפוך למיליונרים באותו הערב.

הפרס הגדול בתולדות ישראל: זוכה יחיד ב-80 מיליון שקלים בלוטו

אחד מהמנחשים פספס פרס בסכום של 64 מיליון שקלים בהגרלת הדאבל לוטו. עקב הפספוס, הוא זכה ב-750,000 שקלים בלבד. מנחש נוסף בהגרלה הרגילה הסתפק ב-375,000 שקלים לאחר שגם הוא – פספס את המספר החזק.

בפרס השלישי נרשמו מספרים חריגים, כאשר לא פחות מ-122 מנחשים ניחשו נכונה 5 מספרים וגם את המספר החזק. 60 מנחשים זכו ב-2,431 שקלים כל אחד, ובהגרלת הדאבל לוטו היו 62 זוכים שקיבלו כל אחד 4,862 שקלים. סה"כ, בהגרלה הזו חולקו פרסים בסכום של 8,866,410 שקלים.

הגרלות נוספות בעבר גרמו לפספוסים של פרסים גדולים. נראה שהמספר החזק כמעט הפך לאווירה מתוקה אך חמוצה במיוחד, כשהמנחשים קרובים לזכות בפרסים בעשרות מיליונים של שקלים, אך משהו קטן מונע מהם להגיע לתוצאה המחוללת. אולם, לא כל הפספוסים נובעים מהמספר החזק. 

ההגרלות העתידיות מציעות עוד הזדמנות למנחשים לנסות את מזלם ולהשתתף בתחרות על פרסים עצומים. בעוד המספר החזק יכול להיות פקטור משמעותי.

נגישות