זכייה בלוטו בעקבות הסבא: הסבא זכה בפרס גדול וכעת – גם הנכד

האם אפשר להוריש לילדים או לנכדים שלנו מזל טוב? אם יש אנשים שמטילים בכך ספק, באה המציאות ומוכיחה שהדבר המיוחד הזה עשוי להיות אפשרי! הזוכה בפרס השני בהגרלת הלוטו שנערכה ב-23 לנובמבר 2021 לא הטיל בזה ספק ובצדק.

מספרי הלוטו שזכו אצל הנכד
כדורי לוטו (צילום freepik)

להוריש את המזל לזכייה גדולה 

הורים רוצים להוריש לילדיהם את התכונות הטובות ביותר שלכם. לפעמים זה כישרון יוצא דופן, לפעמים צבע עיניים יפה או תכונה טובה אחרת. אך מסתבר שאחד הזוכים בהגרלות האחרונות קיבל ירושה יוצאת דופן. הנכד, כיום הורה לשניים ובעל משפחה בעצמו, זוכר כיצד הסבא זכה בפרס גדול  לפני שנים רבות. מאותו היום, הרגיש כי גם הוא ירש את אותו המזל וכי הזכייה בהגרלת לוטו היא רק עניין של זמן. ואכן, בהגרלה מדצמבר 2021 התברר כי כך אכן קרה. טופס שהניב זכייה של יותר ממיליון שקלים הפך גם את הנכד למיליונר. כך מסתבר שזו יכולה להיות אמת, אושר ועושר יכולים להגיע כירושה נאה!

דירה להשקעה בזכות דאבל לוטו

הזוכה הנרגש סיפר כי מאז זכה הסבא בהגרלה לפני שנים, הרגיש תחושה עזה כי גם הוא יזכה מתי שהוא בפרס הגדול. אך כדי שזה יתממש צריך לעשות מעשה ולשלוח טפסי הגרלה כנדרש. ואכן הוא מקפיד למלא טופס בקביעות, בשיטת דאבל לוטו (שמכפילה את סך הזכייה). לעיתים גם שולח טפסי צ'אנס כדי להשאיר דלת פתוחה לרווחה, רק שייכנס המזל. ואז בא היום ובזכות הסבא, זכה כעת הנכד בפרס השני, עם מכפיל הזכייה שהביא לפרס של כמיליון וחצי שקלים. וכראוי במקרה כה מעניין, התוכנית למימוש כספי הזכייה הייתה גם היא מוכנה מראש. לאחרונה, סיפר האיש כי המשפחה רכשה דירה חדשה, לאחר שהתגוררו בדירה הקודמת במשך הרבה מאוד שנים. בזכות הזכייה יוכל לממש את האפשרות לרכוש עוד דירה לטובת השקעה. לטובת הילדים והמשפחה. 

לצלם את הסרט הזוכה, מראש 

הרבה אנשים מרגישים עמוק בלב כי המזל צפוי לפגוש אותם מתי שהוא בעתיד. זו הסיבה שכל כך הרבה אנשים ממלאים את הטפסים שהופכים בשלב כזה או אחר משפחות ויחידים למיליונרים מאושרים. אך מה שעוד מיוחד לגבי הזוכה שעליו אנו מדברים כאן, זה שלפני זמן לא רב צילמה המשפחה סרט אודות זכייה עתידית בהגרלה הגדולה. הזוכה סיפר כי כאשר חגגו לבן בר מצווה, החליטו לכבוד האירוע להכין סרטון שהתברר כנבואי. בסרטון שיחקו בני המשפחה את תפקידה של משפחה שכבר זכתה בהגרלה. כל אחד סיפר מהם התוכניות לעתיד, מה היה שמח לעשות עם זכייה נאה בכסף רב. ומה שנועד להיות סרט משעשע ומיוחד לכבוד האירוע, הפך כעבור שנים מעטות למציאות אמיתית. ההורים ושני ילדיהם הפכו למיליונרים במציאות – שעולה על כל דמיון. ירושה מהסוג בר המזל הזה, כל הורה היה שמח להוריש לילדיו, האין אתם מסכימים?

נגישות