חלם על הפרס השני וזכה בו

האיש שזכה בהגרלת הלוטו שהתקיימה בעשירי לאוגוסט 2021 אמר שלא היו לו חלומות על זכיה בפרס הגדול ביותר. הוא דווקא רצה להיות הזוכה בפרס השני והחלום שלו אכן התגשם בגדול, הרי מדובר בפרס השני הגדול ביותר בהיסטוריה של מפעל הפיס עד עכשיוו – שבעה וחצי מיליוני שקלים! מדובר בסכום גדול יותר אפילו מהפרס הראשון של הגרלת הלוטו הרגילה.

חלם על הפרס השני וזכה בו בלוטו

הזוכה המאושר בפרס השני בדאבל לוטו הגיע לקבל את הפרס שלו יומיים לאחר שההגרלה התקיימה. הוא אמר שאין לו שום שיטה לשתף בה או להמליץ עליה כשזה מגיע לבחירת המספרים שבו ממלא כרטיסי לוטו אונליין. הוא אמר שהוא בוחר כל פעם מספרים אחרים בעת מילוי הכרטיס ואף מספר ממה שהוא בוחר איננו קבוע.

מדובר באיש משפחה בעל שוטפות בעסק בתחום המסעדנות, בן כמעט ארבעים מהמרכז, שבייחד עם אישתו מחכה ללידת הילד השמיני שלהם. הוא אמר שלדעתו הסיכויים לזכות בפרס השני משמעותית יותר גבוהים מאלה של זכייה בפרס הראשון ולכן הוא תמיד קיווה לזכות דווקא בפרס השני ומילא כרטיסי לוטו כשהפרס השני היה יותר גדול משלושה מיליוני ש"ח.

לדבריו, כששמע על גובה הפרס השני בהגרלה בה זכה, הוא היה משוכנע שאסור לו לוותר על מילוי כרטיס הלוטו. הוא אפילו התחיל כבר לדמיין שיזכה ולבדוק עסקאות נדל"ן משתלמות באינטרנט ביום ההרלה, כי היה לו רצון לרכוש בית גדול יותר בשביל משפחתו. אישתו והוא קנו כבר בית לפני כמה שנים ולקחו הלוואה גדולה לשנים רבות. בנוסף, היו להם הוצאות רבות אחרות שקשורות לקניית הבית שלהם, אז הם לא חשבו על אפשרות למכור את הנכס הזה לטובת רכישת אחד גדול יותר.

הוא היה ביום חופש ביום ההגרלה ובילה עם ילדים כל היום על שפת הים. הוא חזר עייף לביתו עם הילדים בערב וחשב שילך לישון מוקדם ומרוב עייפות לא יתעורר עד הבוקר למחרת. הוא התעורר ברבע לחצות, מלא מרץ מסיבות שלא היו ברורות לו. הוא פתח את האפליקציה בשביל לבדוק את תוצאת הלוטו. הוא מייד בדק את המספרים הזוכים של הפרס השני וראה שיש זוכה אחד בלבד בפרס הזה. הוא ניגש לבדיקת המספרים הזוכים והבין מהר שהוא אכן הזוכה. הוא מייד העיר את אשתו עם הידיעה לגבי זה שהם הולכים לרכוש עוד בית. לא היה ברור לאישתו מה הוא רוצה ממנה ולמה הוא מדבר על רעיון כזה באמצע הלילה ועוד מעיר אותה. הוא הסביר לה שהם הזוכים היחידים בפרס גבוה של הגרלת דאבל לוטו.

הם לא חזרו יותר לישון באותו הלילה ורק חשבו בייחד על האימפקט שיהיה לזכייתם על החיים שלהם. הוא סיפר לאישתו על התחושה החזקה שהייתה לו לגבי הזכייה ושהוא כבר בדק אופציות בנוגע לעסקאות נדל"ן באינטרנט ושלדעתו כדאי יהיה להם לרכוש בית גדול יותר ולהשכיר את הבית בו הם גרים כיום.

על השאלה לגבי הסיבה שבגללה הם באו לאסוף את הפרס כעבור יומיים ולא יום לאחר ההגרלה, הוא ענה שפשוט רצה לנוח ולהגיע רענן ומלא מרץ לבית מפעל הפיס.

נגישות