טיפ אחד שווה 40 מיליון שקל

ביום שלישי 19/4/22, במסגרת הגרלת דאבל לוטו, זכתה אישה אחת בפרס הראשון השווה לארבעים מיליון שקל. שבוע לאחר מכן, היא הגיעה עם בני משפחתה אל בית מפעל הפיס לקבל את הצ'ק הזוכה.

 

טיפ אחד שווה 40 מיליון שקל בלוטו

הזוכה, גמלאית מצפון הארץ, נוהגת מעת לעת לשלוח טפסים להגרלות לוטו, בדרך כלל היא עושה את בדוכנים השונים, עם מספרים קבועים. "לא מזמן" היא מספרת, "עברתי עם הבן שלי ליד דוכן והוא המליץ לי למלא טופס לוטומט, והמליץ לי לשלוח טופס במסלול של דאבל לוטו. מאז התחלתי לשלוח טפסים רק בצורה הזאת. האמנתי שאם אלוהים רוצה שהמזל יפקוד אותי, אז לא באמת משנה לו אילו מספרים אמלא בטופס. חוץ מזה, יהיה הרבה יותר נחמד לזכות בפרס הכפול".

ביום שלישי אחרי שהתקיימה הגרלת הלוטו, בעלה הלך לישון והיא התקשתה להירדם. אז היא פתחה את הטלפון לבדוק אילו מספרי לוטו עלו בגורל. "פתאום אני רואה שהמספרים שעלו, הם אלה שמופיעים בטופס שלי… הערתי את בעלי מהר, הוא לא הבין מה אני רוצה ממנו, גם אחרי שאמרתי לנו "זכינו בלוטו" הוא היה סקפטי והציע שנבדוק את זה שוב בבוקר. לדעתי הוא לא הבין שמדובר בפרס הראשון, ובטח לא שמדובר בכל הסכום". ברגע שהיא סיפרה לו על הסכום, כבר לא יכלו להירדם ודאגו להתקשר לילדים לבשר להם את הבשורה.

"במשך שבוע היינו צריכים לעכל את העובדה שזכינו בפרס הראשון, ולכן גם לא מיהרנו להגיע לקחת את הפרס. בעלי ואני אנשים מאוד צנועים, כל החיים עבדנו קשה ואין לנו שום כוונה לשנות משהו בחיים שלנו רק בגלל הפרס הגדול. טוב לנו בבית שלנו עם הרכב שלנו ועם כל מה שיש לנו. אנחנו מתכוונים להשקיע את הכסף, ולהבטיח את העתיד הכלכלי של ילדינו ונכדינו".

נגישות