מסיכת זוכים לפורים ו- 25 מיליון שקל

מסיכה לפורים ועשרים וחמש מיליון שקל לזוכה בפרס הראשון. בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום שלישי 8/3/22, זכה מנחש בודד בפרס הראשון. 25 מיליון שקל זה סכום הזכייה שלו.

בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום שלישי 8/3/22, זכה מנחש בודד בפרס הראשון. 25 מיליון שקל זה סכום הזכייה שלו.

הזוכה, גמלאי המתגורר באזור המרכז סיפר כשהגיע אל בית מפעל הפיס לקבל את הצ'ק, כשהוא מחופש במסכה זוכים מיוחדת לפורים, שכל יום ראשון ורביעי הוא בודק במחשב מה היו המספרים שעלו בגורל ואם היו זוכים. כך עשה גם הבוקר, רק שאז חיכתה לו הפתעה נעימה "ראיתי שיש זוכה אחד, בדקתי את המספרים שעלו בגורל, השוויתי אותם עם הטופס שלי, קראתי לאישתי שתבדוק ביחד איתי כי לא האמנתי. אנחנו הזוכים היחידים בפרס הראשון והוא עומד על 25 מיליון שקל" אחר כך הוא הוסיף שאישתו אמרה לו שהיא תאמין רק כשיקבלו אישור רשמי לזכייה. אז הם החליטו לנסוע לבית מפעל הפיס בשביל להיות בטוחים"

הזוכה לא נוהג לצפות בשידור הגרלות הלוטו בגלל השעה המאוחרת שלהן, אך הוא כן נוהג לדמיין מה יעשה אם יזכה וכיצד יחלק את הכסף לילדים שלו. לדבריו, הוא יצא לפנסיה וחשב לאחרונה לחפש משרה חלקית בשביל התעסוקה, עכשיו הוא יודע שיהיו לו הרבה דברים לעשות בעזרת כספי הזכייה. הוא ואישתו לא יודעים לומר מה יעשו, אך הדבר הראשון שהם מתכוונים זה להציע לבני משפחתם לטוס לחו"ל ואז להבטיח את עתידם הכלכלי של ילדיהם ונכדיהם. חלק מכספי הזכייה הם מייעדים לתרומות, כפי שנהגו תמיד לעשות.

נגישות