סיפור שאפילו בהגדה אי אפשר למצוא

הזוכה בפרס הראשון בלוטו השבוע, הוא גבר בשנות השבעים לחייו, נשוי עם חמישה ילדים וסב לנכדים ונכדות רבים. בשעות הבוקר הוא הגיע אל מפעל הפיס שמח ונרגש, סיפר על מה שהוא מרגיש ואת סיפור הזכייה.

תוצאות הגרלת הלוטו - סיפור שאפילו בהגדה אי אפשר למצוא

"כל חיי עבדתי קשה, עבודת כפיים סיזיפית, בניתי הכל במו ידיי. במוצאי שבת, אחרי שאישתי הלכה לישון נותרתי מול המסך, חיכיתי להגרלת הלוטו. שנים ארוכות אני ממלא טופס, תמיד אותם מספרים. זוכר אותם בעל פה" הוא סיפר והמשיך "המכונה התחילה לפלוט את הכדורים, ולאט לאט התחלתי להבין שאני מחזיק בידיי את הטופס הזוכה. אני לא יכול להסביר ולתאר את רמת ההתרגשות שלי. לא הצלחתי להירדם, התהפכתי במיטה מצד לצד, כל זה בזמן שאישתי ישנה שינה עמוקה ומתוקה" סיפר נרגש. 

"הבן הצעיר שלי גר לא רחוק מאיתנו ויכולתי לראות מבעד החלון, שהאור אצלו דולק. הבנתי שהוא חזר מבילוי. התקשרתי אליו וביקשתי שיבוא אלינו. בהתחלה הייתי צריך להרגיע שהכל בסדר, וכשהוא הגיע סיפרתי לו את הבשורה. השמחה היתה גדולה, במיוחד כשהתברר לנו שאני הזוכה היחידי בפרס הראשון. בבוקר התקשרנו לכל הילדים, ביקשנו מהם שיבואו, סיפרנו להם את הבשורה, כל זה בזמן שאישתי עדיין ישנה, רצינו להפתיע אותה כשתתעורר"

"אתם צריכים לדעת" הוא אמר, "לאישתי ולי יש חלומות מאוד צנועים. אנחנו נמשיך לעבוד כרגיל. סביר להניח שנשתמש בכסף בשביל לצאת לחופשה משפחתית עם הילדים והמשפחות שלהם, אחרי זה נסייע לילדים שלנו כמה שאפשר. החלום שלי זה לקחת את כל הנכדים למשחק של ברצלונה".

בסוף הוא הסכים לחשוף את המשמעות של כל מספר שמילא בטבלה הזוכה: "כל המספרים קשורים לפסח. 1 – שהוא השם אלוהינו, 11 – כּוֹכְבַיָּא, 12 – שִׁבְטַיָא, 13 – מִדַּיָא, 18 – ח"י ו-36 פעמיים ח"י. המספר החזק הוא 2-  כמספר לוחות הברית".

 

נגישות