צמד חברים זכה כבר פעמיים בלוטו וכעת בפעם השלישית

בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום שלישי, ה־18 באפריל 2023, התגלה זוכה חד ומיוחד בפרס הראשון, בסך של 23 מיליון ₪. הזוכה, איש בשנות ה־60 לחייו המתגורר באזור המרכז ועוסק בתחום הבריאות, חלק את סיפורו לצוות מפעל הפיס בהתרגשות רבה.

תוצאות הגרלת הלוטו

"אני וחבר טוב שלי שולחים טופס עם אותם מספרים כבר מספר שנים", סיפר הזוכה בהתרגשות. "הזוג זכה כבר פעמיים בעבר, עד שהחליטו להחליף את המספרים ולנסות את המזל במספרים חדשים. "הטבלה ששלחנו הפעם היא זו שהביאה לנו את הזכייה המטורפת הזו".

הזוכה סיפר על הרגעים המרגשים שחווה בימי הזכייה. "זה בהרגל שלי לקום מאוד מוקדם בבוקר ולבדוק אם זכיתי, ואם כן – בכמה", הוא אמר. "בבוקר למחרת ההגרלה, פתאום ראיתי הודעת זכייה על סך 23 מיליון ₪! הייתי בהלם מוחלט וסרקתי את הטופס באפליקציה כמה פעמים כדי לוודא שזו לא טעות. כשהודעתי לאשתי היא ווידאה שהטופס אכן זכה, התחילנו להתרגש ולשמוח. החלטתי להתקשר לחבר שלי ולשתף אותו בחדשות המרגשות".

החבר, שקיבל את השיחה בשעה לא שגרתית, הופתע וחשש מהטלפון הפתאומי. "הדבר הראשון שאמרתי לו היה: 'תירגע, הכל טוב. אפילו יותר מדי טוב'", הזוכה סיפר. "כשהודעתי לו שהטופס זכה בפרס הראשון, הוא לא ידע מה לומר. באותה רגע הודעתי לו שאני ואשתי בדרך אליו. חגגנו יחדיו בהרמת כוסית יין. היינו בהלם מוחלט. אי אפשר להתאפק כשקורה משהו כל כך גדול".

לשאלה מה בכוונתו לעשות עם הכסף, הזוכה ענה בצניעות: "אנחנו זוכים טריים עוד ולא החלטנו מה נעשה עם הכסף. רק אני ואשתי מודעים לכך, ואנחנו נשאר צנועים כמו תמיד. נקבל החלטה מושכלת בהמשך שתאפשר לנו לעזור לילדינו האהובים. יש לנו הרבה על מה לחשוב. מבית מפעל הפיס אנחנו מתכוונים לשבת בניחותא בבית קפה ולהתחיל פרק חדש ומרגש בחיינו המשותפים".

 
נגישות