שני זוכים בשלושה מיליון שקל לכל אחד, בהגרלה אחת בלוטו!

במסגרת הגרלת הלוטו שנערכה ב-15/2/2022, זכו שני אנשים בפרס השני בסך שלוש מיליון שקל כל אחד, במסלול דאבל לוטו.

 

מפעל הפיס לוטו - שני זוכים בשלושה מיליון שקל כל אחד

למחרת הזכייה, הגיע בבוקר הזוכה הראשון, בן 50 תושב אזור המרכז, לבית מפעל הפיס לקבל את הצ'ק. הוא סיפר: אני נוהג לשלוח טפסי לוטו מעת לעת. בדרך כלל אני שולח שתי טבלאות בעלות כוללת של 12 שקל. תמיד האמנתי שיום אחד המזל יגיע. לשמחתי התחושות שלי הוכיחו את עצמן, ובהשקעה של 12 שקל, הרווחתי 3 מיליון".

לאחר מכן הוא סיפר, שישב בערב הגרלה עם חבר ונזכר שלא שלח טפסים. הם פנו אל נקודת מכירה, מילאו טפסים של דאבל לוטו עם שתי טבלאות כמו תמיד במקרה באותה שעה הוא קיבל טלפון על פיצוץ בצנרת בדירה, לכן הוא מיהר לעזוב הכל, לחזור אל הדירה ולטפל בבעיה. בשעות הלילות המאוחרות הוא פתח את האפליקציה של מפעל הפיס, וגילה שהוא הצליח לנחש 6 מספרים. רק כשהגיע לבית מפעל הפיס, גילה שמלבדו יש עוד זוכה אחד, ולכן כל אחד מהם יקבל 3 מיליון. הוא ציין שאיננו מרגיש פספוס על כך, הוא שמח בחלקו ובמזל שפקד אותו, הבטיח שהפרס לא ישנה אותו והוא יתחלק בסכום הזכייה עם בני משפחתו בצורה שווה.

ביום שני, 21/2/22, הגיע הזוכה השני לקבל את הפרס. בן 60, אף הוא תושב מרכז הארץ. הוא סיפר שעבר במקרה ליד נקודת מכירה, אחרי ששלח את הטופס, ביקש מהזכיין שיבדוק את הטופס עבורו, וזה עידכן אותו שעליו להגיע אל בית מפעל הפיס בשביל לקבל את הפרס, מאחר ומדובר בסכום משמעותי מאוד. כשנשאל מה יעשה עם הסכום בו זכה, אמר שבכוונתו לקנות לעצמו נכס אחרי שנים רבות בהן הוא חי בשכירות.

נגישות