הזוכה העקבי שהתמיד וזכה בפרס ראשון של 24 מיליון שקלים

גם אם מקרים כאלה התרחשו במדינות אחרות, לא זכור למפעל הפיס שאותו הבן אדם הצליח לזכות בתקופה קצרה פעמיים בפרס הגדול ביותר בשתי הגרלות לוטו שונות

לוטו תוצאות אחרונות בן אדם שניחש אותן נכון
הזוכה בלוטו (צילום מפעל הפיס)

הזוכה של הגרלת הדאבל לוטו שהוגרלה בתאריך ה-18 ליולי 2021 הגיע היום לקבל את כספו עבור זכייה בפרס הראשון והשני, מה שמסתכם בסדר גודל של יותר מ-24,000,000 שקלים.

הזוכה הוא גבר בן 70+ מאחד היישובים של המגזר הערבי בצפון הארץ. הוא נשוי, אב לשישה ילדים וסבא לשישה עשר נכדים.

כך תיאר הזוכה את הרגעים שבהן גילה אודות זכייתו: "ישבתי לבד בסלון ביתי וצפיתי בתוצאות הגרלת הלוטו כשההגרלה שודרה בטלויזיה. כשהתחילו להקריא את המספרים הוכים, זיהיתי אותם במיידי, כי אני יודע אותם בע"פ".

הוא סיפר מייד לאישתו על זכייתם והם הזמינו את כל הילדים והנכדים שלהם בשביל לספר להם על הזכייה הגדולה שלהם. הם חגגו על השעות הקטנות של הלילה והזוכה בקושי הצליח לישון עד הרגע שהגיע לבית מפעל הפיס בשביל לממש את הזכייה. תוך זמן קצר, נודע גם לכל תושבי היישוב על הזכייה.

הזוכה אמר שבתור אחד שיצא לו לגדול ביישוב מעורב ולהיות מושפע גם מהתרבות היהודית וגם מהתרבות הערבית, הוא מאמין בנתינה והוא לא יתן לזכייה לסנוור אותו. הוא אמר שהוא גדל במקור במשפחה אמידה והוא בעצמו בן אדם אמיד, אבל הכי חשוב לו לזכור שצריך תמיד לעבוד קשה ולדאוג לאנשים במסביב בשביל להיות בן אדם מצליח. הוא עצמו ידוע בתור בן אדם שאוהב לתת לאחרים באיזור שלו ולא פעם עזר לבני משפחתו ובני ישובו כשנקלעו לקשיים כספיים ולא רק.

התכנון של הזוכה הוא לחלק את הכסף בין כל הילדים והנכדים שלו, כדי שהם יוכלו לרדוף אחרי התפתחות והגשמה עצמית יותר מאשר אחרי כסף. הוא לא מתכוון לשנות את חייו בעקבות הזכייה, אבל כן יש בכוונתו לעזור לאלה שצריכים את הכסף יותר ממה שהוא זקוק לו.

בנוסף לזכייה המדוברת, מסתבר שהאיש זכה גם בפרס הראשון של הגרלת "פיס 777" (בסכום של שבעים אלף ש"ח) שבוע אחד בלבד לפני זה. הצוות של מפעל הפיס לא זוכר מקרה דומה של זכייה בפרס הראשון של שתי הגרלות שונות בתקופה כל-כך קצרה. על זה הזוכה צחק ואמר שהם מכירים אותו כבר טוב, כי הוא מגיע לאסוף את הזכיות שלו אליהם אחת לשבועיים.

נגישות